29. grūtniecības nedēļa

Šajā laikā bērniņa augšana un citi iemesli var mest izaicinājumu labam naktsmieram. Uzziniet, kā mainīt ikdienas paradumus, lai justos mierīga!

Padomi labam naktsmieram

Aizvien lielākais puncis, sāpošās locītavas, grēmas un biežie tualetes apmeklējumi šajā laikā var ievērojami traucēt naktsmieru. Guliet uz kreisā sāna, jo tas veicina asinsriti, gremošanu, nieru un aknu darbību. Izmantojiet tik daudz spilvenu ķermeņa atbalstam, cik vien uzskatāt par nepieciešamu. Spilvens starp ceļgaliem palīdzēs turēt gurnus pareizā līmenī, lai atvieglotu sajūtas muguras apvidū.

Ja Jums patīk gulēt uz muguras, nedaudz paceliet kreiso sānu ar spilvenu, lai pārāk nenoslogotu apakšējo dobo vēnu, kura transportē asinis no ķermeņa apakšējās daļas uz sirdi. Nakts laikā Jums var nākties apmeklēt tualeti pat vairākas reizes. Mēģiniet izdzert ieteicamos divus litrus šķidruma dienas pirmajā pusē, kā arī vienmēr apmeklējiet labierīcības, iekams dodieties pie miera.

Bērna attīstība

Jūsu bērns jau ir aptuveni 40 centimetrus garš. Viņa kustības ir kļuvušas spēcīgākas un straujākas, tādēļ katrā aktivitātes periodā Jums tās vajadzētu just vismaz desmit reizes.

Bērns tagad ir pilnībā pieņēmis savu formu un gatavojas strauji augt, tādēļ līdz grūtniecības četrdesmitajai nedēļai viņa svars trīskāršosies.

Māmiņu bezmaksas tālrunis:
+371 80200908
E-pasts saziņai: aptaclub.lv@danone.com