D vitamīns

Ja iespējams, pavadiet laiku ārā

Vislabāk ir pavadīt laiku brīvā dabā saulē (piemēram, dārzā vai uz balkona, vai iziet ārā, ja ierobežojumi to ļauj) vismaz divas trīs reizes nedēļā, ļaujot saules gaismai 5 līdz 15 minūtes apspīdēt mazuļa seju, rokas un plaukstas.

Atveriet aizkarus

Atrodoties telpās, atveriet aizkarus un logus, lai saules gaisma pārpludinātu māju, un izvēdiniet telpas. D vitamīns sintezējas ādā UV-B gaismas ietekmē. Šī gaisma netiek cauri stiklam, tai nepieciešama tieša iedarbība.

Iekļaujiet mazuļa uzturā produktus, kas satur D vitamīnu

Jūs varat mazuļa uzturā iekļaut produktus, kas satur daudz D vitamīna, piemēram, lasi, sardīnes, tunci, olas utt. Papildus izvēlieties pārtikas produktus, kas bagātināti ar D vitamīnu, piemēram, piena produktus, sojas vai piena maisījumus un graudaugus. Parasti ir ieteicams ikdienā lietot arī D vitamīna uztura bagātinātājus. Ja liekas, ka jūsu bērns nesaņem pietiekami daudz D vitamīna, konsultējieties ar ārstu vai veselības aprūpes speciālistu.

Atcerieties, ka veselīgs uzturs un dzīvesveids, pietiekami daudz miega un regulāras fiziskās aktivitātes ir labākais veids būt veselam. Ja jums ir kādi jautājumi par mazuļa uzturu, lūdzu, sazinieties ar mūsu profesionāļu komandu pa tālruni 80200908.

Māmiņu bezmaksas tālrunis:
+371 80200908
E-pasts saziņai: info@aptaclub.lv